
TURUNDUSKONVERENTS 2019
Nutikalt suurepäraste tulemusteni!
TOIMUB: 10.10.2019
TalTech Mektory
Innovatsiooni- ja ettevõtluskeskuses

Kaasaegsed taktikad ja lahendused
Turundus on protsess ja pikaajaline töö, mis toob sulle soovitud tulemused järjepidevuse ja testimisega.

Nii suurtele kui väikestele
Pole oluline ei ettevõtte suurus või eelarve, kliendi ees oleme kõik võrdsed ja võidab see:
- kes töötab kõige nutikamalt
- koodab oma fookust kõige õigemini
- ning omab õiget mõtteviisi!

Teed üksi või meeskonnaga
Tähtis on, et oled järjepidev, fokusseeritud ja omate õiget mõtteviisi, et saavutada soovitud tulemused.
Turunduskonverents on 2015. a alates igal aastal toimuv turundussündmus, mida külastavad 230+ inimest. Kuulajaskonda kuuluvad peamiselt turundusinimesed, aga ka väikeste, keskmiste ja suurte ettevõtete omanikud/juhid.
Turunduskonverentsi missiooniks on edendada turul ettevõtlikkust ja tõsta inimeste teadlikust ettevõtte arendamisel turunduse vaatenurgast lähtuvalt. Teemade valik, mida konverentsil käsitletakse, on lai ja mitmekülgne. Alustades turuosa suurendamisest ja sihtgrupini jõudmisest kuni turunduse automatiseerimise ja nutika digiturunduseni välja.
Aastate jooksul on Turunduskonverentsil esinemas käinud ja oma teadmisi jaganud mitmed oma valdkonna tipptegijad sh Jana Gashkova (OÜ Paprika), Janno Siimar (Velvet OÜ), Kristjan Raude (IMPACT 80/20), Aive Hiiepuu (PR Concept), Beniamin Pliszak (SALESmanago), Mihkel Kahju (Blumm GrowtHouse) jpt.
Turunduskonverents on tänulik oma pikaaegstele suurematele ja väiksematele toetajatele sh Kinkston, JCI GO Koda, TENFOR marketing, TalTech, PR Concept, Paprika, Caffeine Roasters, Olympic Casino jpt.
Vaata lisa Facebookist: https://www.facebook.com/turunduskonverents/ Lisainfo: info@turunduskonverents.ee

Turunduskonverents 2019
Esinejad

Beniamin Pliszak
SALESmanago
Teema: Kuidas panna turundusautomaatika enda ettevõtte jaoks tööle 24/7?
Loe Teema kohta täpsemalt siit
Efektiivsed protsessid ja automatiseerimine on uus reaalsus igas valdkonnas, sama kehtib ka turunduses – loo süsteemid, automatiseeri protsessid ning loo personaalne ja järjepidev lähenemine igale kliendile. See on uus reaalsus, et tõsta klientide eluea väärtust ja maksimeerida müüki ning kliendirahulolu.
Beniamin esindab SALESmanagot, mis on number üks B2C turundusautomaatika tarkvara Euroopas ning oma ettekandes räägib ta teemadel, mida turundusautomaatika hõlmab ning kuidas selle kasutamisest maksimum võtta. Ettekanne on inglise keeles.

Aive Hiiepuu & Kaidi Kandla
PR Concept / Inspired Universal McCann OÜ
Teema: Uus reaalsus meediatarbimises
Loe Teema kohta täpsemalt siit
Muutunud kommunikatsioonisõnumid ja meedialoojad. Mida uskuda ja mida mitte?
Aive Hiiepuu on kommunikatsioonivaldkonnas olnud ametis 17 aastat, viimased 10 aastat on ta olnud Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu president.
Loe Lisaks
Enne oma ettevõtte loomist töötas Aive rahvusvahelises kommunikatsioonifirmas turundus-kommunikatsiooni suuna juhina, kus tema vastutusalas olid meeskonna juhtimine ja firma erialase kompetentsi hoidmine ning edasiarendamine.
Alates 2005. aastast juhib ta kommunikatsioonifirmat PR Concept, mis on rahvusvahelise kommunikatsioonivaldkonna ettevõtete võrgustiku IPRN (International Public Relation Network) liige. Lisaks kodumaistele ja lähiriikide projektidele on ta nõustanud Euroopa Liidu delegatsiooni tellimusel Armeenia valitsust pensionireformi kommunikatsioonistrateegia ettevalmistamisel. Igapäevase töö kõrvalt osaleb Aive ka SOS Lastekülade nõukogu töös ning on olnud tegev riigisümboolikat nõustavas töörühmas.
Aive on läbi viinud teenindus- ja kommunikatsioonialaseid kursuseid EBSi Juhtimiskoolituse Keskuses ning töötanud sealsamas välja Turunduse ja Kommunikatsiooni arenguprogrammi. Ta on lõpetanud Tallinna Ülikooli filoloogia teaduskonna, Eesti Diplomaatide Kooli ning omandanud teadmisi rahvusvaheliste suhete ja Euroopa uuringute magistriõppe raames.
Kaidi Kandla - loe lisaks
Kaidi on olnud tegev erinevate uuringute ja analüüsidega ja nende põhjal konsulteerimisega 25 aastat. Viimasel kolmel aastal Eesti juhtiva meediaagentuuri Inspired Universal McCann uuringu- ja analüütikaosakonna juhina on Kaidi keskendunud enam just meediatarbimise trendide jälgimisele, nii meil kui mujal. Enne seda oli Kaidi 18 aastat uuringuekspert Eesti suurimas uuringufirmas Kantar Emor ja ajaloo esimene linnasotsioloog Pärnu Linnavalitsuses. Kõikjal on Kaidi olnud seotud uuringute läbiviimisega väga erinevaid uuringu- ja analüüsimeetodeid kasutades, nõustades ja konsulteerides võtmekliente nii avalikus kui erasektoris.

Kristjan Raude
IMPACT 80/20
Teema: Turunduse 80/20. Kuuli- ja masukindel turunduskontseptsioon.
Loe Teema kohta täpsemalt siit
Pareto 80/20 printsiipi ei pea ilmselt palju tutvustama. Küll aga selle mõtteviisi rakendamine turunduses on midagi, mis ka kõige nutikama turundaja silmad paneb särama. Kristjan räägib full-stack marketing konseptsioonist ja annab praktilisi näpunäiteid, mida iga ettevõte saab enda kasvamiseks kasutada.
Kristjan on ettevõtja ja äriingel omades üle 15 aasta rahvusvahelist kogemust nii turunduses kui ka müügis.
Loe Lisaks
Kristjan usub, et igaühes meist on peidus potentsiaal ja meie eesmärk peaks olema enda potentsiaal üles leida ja maksimaalselt ära kasutada.
Kristjan on täislahendusi pakkuva digiagentuuri IMPACT 80/20 asutaja. Samuti tegeleb ta innukalt investeerimisega idufirmadesse, kus teotahtelised asutajad üheskoos heade toodete või teenustega on valmis maailma vallutama. Kristjanile on südameasi abistada ettevõtteid oma teadmiste ja analüüsioskusega nii investeerimise kui ka muudel teemadel. Tema lai kontaktivõrgustik oleks abiks igaühele.
Tule kuula, milliseid praktilisi nõuandeid Kristjan ühe eduka ettevõtte kasvatamiseks oskab tuua!

Jana Gashkova
Paprika OÜ
Teema: Eesti venelastele turundamise salajane maailm
Loe Teema kohta täpsemalt siit
Janal on turundusagentuuri “Paprika” looja ja omab rohkem 12 aastat kogemust turundusvallas. Turunduskonverentsil avab Jana Eesti venelastele turundamise salajase maailma.

Meelis tomson
Blogija
Teema: Blogimine – kuidas saada minimaalse raha eest maksimaalselt palju
Loe Teema kohta täpsemalt siit
Olles sügavalt sees Eesti blogi- ja influencermaastikul teab Meelis täpselt öelda milliste sotsiaalmeedia mõjuisikutega tasub koostööd teha ning kuidas saada minimaalse raha eest maksimaalselt palju. Kellel on lojaalsed jälgijad, kellel ostetud ning kuidas see koostöö ühe firma ja mõjuisiku vahel täpselt välja peaks nägema. Loomulikult on ta hästi kursis ka sellega, kes kui palju raha küsib ning mida selle eest pakutakse.
Meelis on ennekõike tuntud kui pereblogi marimell.eu ühe looja ja sisu kirjutajana. Olles koos abikaasaga viimased viis aastat kirjutanud blogi, mis on statistikalt hoiab teise loetuima blogi tiitlit Eestis, võib ta kindlalt väita, et teab kuidas inimesi enda lehele meelitada ja neile seal head sisu pakkuda.
Loe Lisaks
Meelis võib julgelt väita, et Eestis ei ole väga palju sotsiaalmeediatähti, kellega ta suuremal või väiksemal määral kokkupuudet poleks olnud. Samuti on ta ka ise tänu oma blogile teinud koostööd suurema osa turundus- ja PR agentuuridega ning suurfirmadega nagu Samsung, Lego, Vici, Kia, jne.
Hetkel töötab Meelis lisaks blogimisele vabakutselise turunduse- ja kommunikatsioonijuhina, pakkudes teenust erinevatele ettevõtetele, luues neile kommunikatsioonistrateegiaid ning nõustades digiturunduse vallas.

Anne-Liis Theisen
Öselstuff OÜ
Teema: Sotsiaalmeedia parimad praktikad
Loe Teema kohta täpsemalt siit
Täna ei ole enam ilmselt kellelgi kahtlust, et ettevõte peaks olema nähtav sotsiaalmeedias. Aga kas lahmida koheselt nii Facebooki, Instagrami, Pinteresti, Twitteri ja LinkedINi konto ja hakata aga sisu tootma või peaks kõigepealt kaaluma milliseid kanaleid on kasulik kasutada? Kuidas saada teada, milline kanal on tegelikult sinu firma jaoks oluline? Ning kuidas pakkuda vastaval kanalil head sisu mis sinu jälgijatele huvitav on?
Anne-Liis Theisen on startup-pereettevõtte ÖselBirchi tegevjuht ja turundaja. ÖselBirch alustas 2,5 aastat tagasi puhtalt sotsiaalmeedia turundusega, mille abil sai ettevõte algusest peale kätte just selle õige sihtgrupi ning hoidis sellega ka turunduskulusid väga miinimumis.
Loe lisaks
Tänu sotsiaalmeediale on leitud nii uusi ja potensiaalseid kliente, koostööpartnereid ning aktiivsus õigetes kanalites viis idufirma ka maailma suurima toiduettevõtte kiirendiprogrammi Šveitsis. Lisaks konsulteerib Anne-Liis ka väiksema ja keskmise suurusega ettevõtteid online turunduse strateegias ning lõpetab Saksamaal Hochschule Niederrheinis E-kaubanduse magistrit. Enne täielikult oma ettevõtlusele pühendumist töötas Anne-Liis Saksamaal Online-agentuuris IronShark GmbH projektijuhina.

Mihkel Kahju
Blumm GrowtHouse
Teema: Eesti reklaamikanalid ja meediamaastik: asju mida turundajale koolis ei õpetata
Loe Teema kohta täpsemalt siit
Nii palju kui oleme koolidest tulnud turundusspetsialistidega kokku puutunud ja ise koole kogenud, siis tihti on vahe pärismaailma ja koolis õpetatu vahel suur. Näiteks ei räägita tihti Eesti Meediamaastikust ja eri meediakanalite toimimisest: kanalite killustatusest, meediaplaanide loomisest ja mõju planeerimisest-mõõtmisest. Ja muidugi sellest, kuidas nende hinda võrrelda: kas 500 € ajakirja lehekülje eest ja 500 € ühe digiekraani eest on sama väärtusega?
Mihkel on olnud ettevõtlik ja arendusmeelne juba maast madalast. Lehepoisina otsis ta pigem püsikliendid ja kontaktid, et mitte kliente taga ajada; põhikooli ajal tegi CD-kopeerimise äri, keskkooli ajal ehitas kodulehti. Juba enne Haagi rahvusvahelist äri õppima minemist asutas oma ettevõtte ja tegutses mitmel rindel: bändide manageerimisest kuni tööjõuvahenduseni.
Loe lisaks
Tasapisi liikus Mihkel oma eesmärgile lähemale ja tänaseks on konsulteerinud ettevõtjaid üle poole maakera. Märkamaks, et tal on raskusi turunduskommunikatsiooni ja reklaami vajaduse ning detailse sisu selgitamisega klientidele, otsustas sinna maailma sügavamale sukelduda. Nii on ta arendanud end eri kursustel ning on ka Turunduse ja Juhtmise magistrant TalTechis. Täna on tal üks põhiklient: Blumm Growthouse, kus aeg jaguneb Arendustegevuste ja Turundustegevuste vahel.
Blumm GrowtHouse
Blumm Turundusagentuur sai alguse u 8 aastat tagasi ja kasvas välja ühe reklaamikanali vajadusest toota uhkemaid lahendusi uhkematele klientidele. Tänaseks on ta tänu oma klientidele ja partneritele saanud tugevamad alustalad digiturunduses, siiski selle kõrval kasutatakse ka traditsiooniliste meediakanalite mõju. Aina enam asetatakse aga rõhku klientide sügavamale ja laiemale kasvule ning arengule. Siit ka lisanduv nimi „kasvumaja“ – Blumm GrowtHouse.

Martin Kirikal
Media Station
Teema: Disainitrendid ja loovlahendused turunduses
Loe Teema kohta täpsemalt siit
Fotol ja videol on turunduses kindel koht, sellele ei vaidle keegi vastu. Millele aga visuaalsete lahenduste loomisel rõhku panna? Millisel kohal on ettevõtte turunduses foto ja video kõrval print? Viimaks räägime jalgratta leiutamisest turunduses – kas loovlahenduste sisseostmine on ettevõtte turundusosakonnale pigem rahaline kulu või ajaline sääst?
Martinit kõnetavad tehnika ja disain. Oma huvile on ta saanud väljundi Media Stationis, kus sünnivad tema visioonist loovlahendused, mille ta tihti ise kaamera taga vägesid juhatades ellu viib. Tema usku terviklahendustesse toetab varasem müügi- ja turundusjuhikogemus.
Ajakava
08.30 | Registreerimine ja Hommikukohv
09.00 | Avasõnad
09.05 | Benjamin Pliszak - Kuidas panna turundusautomaatika enda ettevõtte jaoks tööle 24/7?
SALESmanago
40 min + 5 min arutelu
09.50 | Aive Hiiepuu ja Kaidi Kandla - uus reaalsus meediatarbimises
PR Concept OÜ | Inspired Universal McCann OÜ
40 min + 5 min arutelu
10.35 | Kohvipaus
11.00 | Kristjan Raude - Turunduse 80/20. Kuuli- ja masukindel turunduskontseptsioon
IMPACT 80/20
40+5 min arutelu
11.45 | Meelis Tomson - Blogimine - kuidas saada minimaalse raha eest maksimaalselt palju
Marimell EU
40+5 min arutelu
12.30 | Lõuna - paralleelselt WorkShopid
13.15 | Paneel
“Turundaja vaimne kasv, kuidas hoida fookust ja olla valmis tänaseks päevaks”
14.00 | Martin Kirikal- Disainitrendid ja loovlahendid turunduses
Media Station
40+5 min arutelu
14.45 | Jana Gashkova - Eesti venelastele turundamise salajane maailm
Paprika OÜ
40+5 min
15.30 | Kohvipaus
15.50 |Anne-Liis THeisen - Sotsiaalmeedia parimad praktikad
Öselstuff OÜ
40+5 min arutelu
16.30 | Mihkel Kahju - Eesti reklaamikanalid ja meediamaastik: asju, mida turundajale koolis ei õpetata
Blumm GrowtHouse
40+5 min arutelu
17.15 | Lõppsõnad
17.30 | Networking event - parimad praktikad Mektorys
See on osa konverentsist, kus saab esinejatega lähemalt vestelda, luua uusi tutvusi ning vahetada teiste turunduse valdkonna inimestega mõtteid ja kogemusi ning luua uusi kontakte nendega, kes samuti oma võrgustiku väärtuslike suhetega täiendada soovivad. Pakume ka lühikest ülevaadet eduka networkimise eeldustest ning jagame lihtsaid nippe, kuidas networkimine tõeliselt enda kasuks tööle panna.

PILETID
Late bird
08.10 kuni 10.10.2019+ Vägevad esinejad
+ Turunduskonverents 2019 märkmeplokk
+ Lõunasöök
GRUPI HIND 4 = 3
SUURTOETAJAD
TOETAJAD
Turunduskonverents 2019
ASUKOHT
Vaata turunduskonverentsi tutvustusvideot siit:
Vaata eelmise aasta Turunduskonverentsi pilte siit 🙂
LIITU MEIE UUDISKIRJAGA
Kontakt: info@turunduskonverents.ee