TURUNDUSKONVERENTS 2019

Nutikalt suurepäraste tulemusteni!

TOIMUB: 10.10.2019

 TalTech Mektory

Innovatsiooni- ja ettevõtluskeskuses

Kaasaegsed taktikad ja lahendused

Turundus on protsess ja pikaajaline töö, mis toob sulle soovitud tulemused järjepidevuse ja testimisega.

Nii suurtele kui väikestele

Pole oluline ei ettevõtte suurus või eelarve, kliendi ees oleme kõik võrdsed ja võidab see:

  • kes töötab kõige nutikamalt
  • koodab oma fookust kõige õigemini
  • ning omab õiget mõtteviisi!

Teed üksi või meeskonnaga

Tähtis on, et oled järjepidev, fokusseeritud ja omate õiget mõtteviisi, et saavutada soovitud tulemused.

Turunduskonverents on 2015. a alates igal aastal toimuv turundussündmus, mida külastavad 230+ inimest. Kuulajaskonda kuuluvad peamiselt turundusinimesed, aga ka väikeste, keskmiste ja suurte ettevõtete omanikud/juhid.

Turunduskonverentsi missiooniks on edendada turul ettevõtlikkust ja tõsta inimeste teadlikust ettevõtte arendamisel turunduse vaatenurgast lähtuvalt. Teemade valik, mida konverentsil käsitletakse, on lai ja mitmekülgne. Alustades turuosa suurendamisest ja sihtgrupini jõudmisest kuni turunduse automatiseerimise ja nutika digiturunduseni välja.

Aastate jooksul on Turunduskonverentsil esinemas käinud ja oma teadmisi jaganud mitmed oma valdkonna tipptegijad sh Jana Gashkova (OÜ Paprika), Janno Siimar (Velvet OÜ), Kristjan Raude (IMPACT 80/20), Aive Hiiepuu (PR Concept), Beniamin Pliszak (SALESmanago), Mihkel Kahju (Blumm GrowtHouse) jpt.

Turunduskonverents on tänulik oma pikaaegstele suurematele ja väiksematele toetajatele sh Kinkston, JCI GO Koda, TENFOR marketing, TalTech, PR Concept, Paprika, Caffeine Roasters, Olympic Casino jpt.

Vaata lisa Facebookist: https://www.facebook.com/turunduskonverents/ Lisainfo: info@turunduskonverents.ee

Turunduskonverents 2019

Esinejad

 

Beniamin Pliszak

SALESmanago

Teema: Kuidas panna turundusautomaatika enda ettevõtte jaoks tööle 24/7?

Loe Teema kohta täpsemalt siit

Efektiivsed protsessid ja automatiseerimine on uus reaalsus igas valdkonnas, sama kehtib ka turunduses – loo süsteemid, automatiseeri protsessid ning loo personaalne ja järjepidev lähenemine igale kliendile. See on uus reaalsus, et tõsta klientide eluea väärtust ja maksimeerida müüki ning kliendirahulolu.

Beniamin esindab SALESmanagot, mis on number üks B2C turundusautomaatika tarkvara Euroopas ning oma ettekandes räägib ta teemadel, mida turundusautomaatika hõlmab ning kuidas selle kasutamisest maksimum võtta. Ettekanne on inglise keeles.

Aive Hiiepuu & Kaidi Kandla

PR Concept / Inspired Universal McCann OÜ

Teema: Uus reaalsus meediatarbimises

Loe Teema kohta täpsemalt siit

Muutunud kommunikatsioonisõnumid ja meedialoojad. Mida uskuda ja mida mitte?

Aive Hiiepuu on kommunikatsioonivaldkonnas olnud ametis 17 aastat, viimased 10 aastat on ta olnud Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu president.

Loe Lisaks

Enne oma ettevõtte loomist töötas Aive rahvusvahelises kommunikatsioonifirmas turundus-kommunikatsiooni suuna juhina, kus tema vastutusalas olid meeskonna juhtimine ja firma erialase kompetentsi hoidmine ning edasiarendamine. Korporatiivkommunikatsiooni valdkonnas on ta nõustanud era-, avaliku- ja mittetulundussektori organisatsioone – tema klientide hulgas on nii rahvusvahelisi kui ka kohalikke ettevõtteid.

Alates 2005. aastast juhib ta kommunikatsioonifirmat PR Concept, mis on rahvusvahelise kommunikatsioonivaldkonna ettevõtete võrgustiku IPRN (International Public Relation Network) liige.  Lisaks kodumaistele ja lähiriikide projektidele on ta nõustanud Euroopa Liidu delegatsiooni tellimusel Armeenia valitsust pensionireformi kommunikatsioonistrateegia ettevalmistamisel.  Igapäevase töö kõrvalt osaleb Aive ka SOS Lastekülade nõukogu töös ning on olnud tegev riigisümboolikat nõustavas töörühmas.

Aive on läbi viinud teenindus- ja kommunikatsioonialaseid kursuseid EBSi Juhtimiskoolituse Keskuses ning töötanud sealsamas välja Turunduse ja Kommunikatsiooni arenguprogrammi. Ta on lõpetanud Tallinna Ülikooli filoloogia teaduskonna, Eesti Diplomaatide Kooli ning omandanud teadmisi rahvusvaheliste suhete ja Euroopa uuringute magistriõppe raames.

Kaidi Kandla - loe lisaks

 Kaidi on olnud tegev erinevate uuringute ja analüüsidega ja nende põhjal konsulteerimisega 25 aastat. Viimasel kolmel aastal Eesti juhtiva meediaagentuuri  Inspired Universal McCann uuringu- ja analüütikaosakonna juhina on Kaidi keskendunud enam just meediatarbimise trendide jälgimisele, nii meil kui mujal. Enne seda oli Kaidi  18 aastat uuringuekspert Eesti suurimas uuringufirmas Kantar Emor ja ajaloo esimene linnasotsioloog Pärnu Linnavalitsuses. Kõikjal on Kaidi olnud seotud uuringute läbiviimisega väga erinevaid uuringu- ja analüüsimeetodeid kasutades, nõustades ja konsulteerides võtmekliente nii avalikus kui erasektoris.

Kristjan Raude

IMPACT 80/20

Teema: Turunduse 80/20. Kuuli- ja masukindel turunduskontseptsioon.

Loe Teema kohta täpsemalt siit

Pareto 80/20 printsiipi ei pea ilmselt palju tutvustama. Küll aga selle mõtteviisi rakendamine turunduses on midagi, mis ka kõige nutikama turundaja silmad paneb särama. Kristjan räägib full-stack marketing konseptsioonist ja annab praktilisi näpunäiteid, mida iga ettevõte saab enda kasvamiseks kasutada.

Kristjan on ettevõtja ja äriingel omades üle 15 aasta rahvusvahelist kogemust nii turunduses kui ka müügis. 

Loe Lisaks

Kristjan usub, et igaühes meist on peidus potentsiaal ja meie eesmärk peaks olema enda potentsiaal üles leida ja maksimaalselt ära kasutada.

Kristjan on täislahendusi pakkuva digiagentuuri IMPACT 80/20 asutaja. Samuti tegeleb ta innukalt investeerimisega idufirmadesse, kus teotahtelised asutajad üheskoos heade toodete või teenustega on valmis maailma vallutama. Kristjanile on südameasi abistada ettevõtteid oma teadmiste ja analüüsioskusega nii investeerimise kui ka muudel teemadel. Tema lai kontaktivõrgustik oleks abiks igaühele.

Tule kuula, milliseid praktilisi nõuandeid Kristjan ühe eduka ettevõtte kasvatamiseks oskab tuua!

Jana Gashkova

Paprika OÜ

Teema: Eesti venelastele turundamise salajane maailm

Loe Teema kohta täpsemalt siit
Kas eesti venelased tõesti vajavad erilist lähenemist?
Kuidas turundada eesti venelastele? Kuidas saada venekeelseid era- ja ärikliente?
Milliseid kanaleid kasutada ja kuidas läheneda, kui eelarve ja ressursid on piiratud?
Mis on venelastega suheldes kõige tähtsam, millest tasub alustada turundamist venelastele?

Janal on turundusagentuuri “Paprika” looja ja omab rohkem 12 aastat kogemust turundusvallas. Turunduskonverentsil avab Jana Eesti venelastele turundamise salajase maailma.

Meelis tomson

Blogija

Teema: Blogimine – kuidas saada minimaalse raha eest maksimaalselt palju

Loe Teema kohta täpsemalt siit

Olles sügavalt sees Eesti blogi- ja influencermaastikul teab Meelis täpselt öelda milliste sotsiaalmeedia mõjuisikutega tasub koostööd teha ning kuidas saada minimaalse raha eest maksimaalselt palju. Kellel on lojaalsed jälgijad, kellel ostetud ning kuidas see koostöö ühe firma ja mõjuisiku vahel täpselt välja peaks nägema. Loomulikult on ta hästi kursis ka sellega, kes kui palju raha küsib ning mida selle eest pakutakse.

Meelis on ennekõike tuntud kui pereblogi  marimell.eu ühe looja ja sisu kirjutajana. Olles koos abikaasaga viimased viis aastat kirjutanud blogi, mis on statistikalt hoiab teise loetuima blogi tiitlit Eestis, võib ta kindlalt väita, et teab kuidas inimesi enda lehele meelitada ja neile seal head sisu pakkuda.

 

Loe Lisaks

Meelis võib julgelt väita, et Eestis ei ole väga palju sotsiaalmeediatähti, kellega ta suuremal või väiksemal määral kokkupuudet poleks olnud. Samuti on ta ka ise tänu oma blogile teinud koostööd suurema osa turundus- ja PR agentuuridega ning suurfirmadega nagu Samsung, Lego, Vici, Kia, jne.

Hetkel töötab Meelis lisaks blogimisele vabakutselise turunduse- ja kommunikatsioonijuhina, pakkudes teenust erinevatele ettevõtetele, luues neile kommunikatsioonistrateegiaid ning nõustades digiturunduse vallas.

Anne-Liis Theisen

Öselstuff OÜ

Teema: Sotsiaalmeedia parimad praktikad

Loe Teema kohta täpsemalt siit

Täna ei ole enam ilmselt kellelgi kahtlust, et ettevõte peaks olema nähtav sotsiaalmeedias. Aga kas lahmida koheselt nii Facebooki, Instagrami, Pinteresti, Twitteri ja LinkedINi konto ja hakata aga sisu tootma või peaks kõigepealt kaaluma milliseid kanaleid on kasulik kasutada? Kuidas saada teada, milline kanal on tegelikult sinu firma jaoks oluline? Ning kuidas pakkuda vastaval kanalil head sisu mis sinu jälgijatele huvitav on?

Anne-Liis Theisen on startup-pereettevõtte ÖselBirchi tegevjuht ja turundaja. ÖselBirch alustas 2,5 aastat tagasi puhtalt sotsiaalmeedia turundusega, mille abil sai ettevõte algusest peale kätte just selle õige sihtgrupi ning hoidis sellega ka turunduskulusid väga miinimumis.

Loe lisaks

Tänu sotsiaalmeediale on leitud nii uusi ja potensiaalseid kliente, koostööpartnereid ning aktiivsus õigetes kanalites viis idufirma ka maailma suurima toiduettevõtte kiirendiprogrammi Šveitsis. Lisaks konsulteerib Anne-Liis ka väiksema ja keskmise suurusega ettevõtteid online turunduse strateegias ning lõpetab Saksamaal Hochschule Niederrheinis E-kaubanduse magistrit. Enne täielikult oma ettevõtlusele pühendumist töötas Anne-Liis Saksamaal Online-agentuuris IronShark GmbH projektijuhina.

Mihkel Kahju

Blumm GrowtHouse

Teema: Eesti reklaamikanalid ja meediamaastik: asju mida turundajale koolis ei õpetata

Loe Teema kohta täpsemalt siit

Nii palju kui oleme koolidest tulnud turundusspetsialistidega kokku puutunud ja ise koole kogenud, siis tihti on vahe pärismaailma ja koolis õpetatu vahel suur. Näiteks ei räägita tihti Eesti Meediamaastikust ja eri meediakanalite toimimisest: kanalite killustatusest, meediaplaanide loomisest ja mõju planeerimisest-mõõtmisest. Ja muidugi sellest, kuidas nende hinda võrrelda: kas 500 € ajakirja lehekülje eest ja 500 € ühe digiekraani eest on sama väärtusega?

Mihkel on olnud ettevõtlik ja arendusmeelne juba maast madalast. Lehepoisina otsis ta pigem püsikliendid ja kontaktid, et mitte kliente taga ajada; põhikooli ajal tegi CD-kopeerimise äri, keskkooli ajal ehitas kodulehti. Juba enne Haagi rahvusvahelist äri õppima minemist asutas oma ettevõtte ja tegutses mitmel rindel: bändide manageerimisest kuni tööjõuvahenduseni. 

 

Loe lisaks

Tasapisi liikus Mihkel oma eesmärgile lähemale ja tänaseks on konsulteerinud ettevõtjaid üle poole maakera. Märkamaks, et tal on raskusi turunduskommunikatsiooni ja reklaami vajaduse ning detailse sisu selgitamisega klientidele, otsustas sinna maailma sügavamale sukelduda. Nii on ta arendanud end eri kursustel ning on ka Turunduse ja Juhtmise magistrant TalTechis. Täna on tal üks põhiklient: Blumm Growthouse, kus aeg jaguneb Arendustegevuste ja Turundustegevuste vahel.

Blumm GrowtHouse

Blumm Turundusagentuur sai alguse u 8 aastat tagasi ja kasvas välja ühe reklaamikanali vajadusest toota uhkemaid lahendusi uhkematele klientidele. Tänaseks on ta tänu oma klientidele ja partneritele saanud tugevamad alustalad digiturunduses, siiski selle kõrval kasutatakse ka traditsiooniliste meediakanalite mõju. Aina enam asetatakse aga rõhku klientide sügavamale ja laiemale kasvule ning arengule. Siit ka lisanduv nimi „kasvumaja“ – Blumm GrowtHouse.

Martin Kirikal

Media Station

Teema: Disainitrendid ja loovlahendused turunduses

Loe Teema kohta täpsemalt siit

Fotol ja videol on turunduses kindel koht, sellele ei vaidle keegi vastu. Millele aga visuaalsete lahenduste loomisel rõhku panna? Millisel kohal on ettevõtte turunduses foto ja video kõrval print? Viimaks räägime jalgratta leiutamisest turunduses – kas loovlahenduste sisseostmine on ettevõtte turundusosakonnale pigem rahaline kulu või ajaline sääst?

Martinit kõnetavad tehnika ja disain. Oma huvile on ta saanud väljundi Media Stationis, kus sünnivad tema visioonist loovlahendused, mille ta tihti ise kaamera taga vägesid juhatades ellu viib. Tema usku terviklahendustesse toetab varasem  müügi- ja turundusjuhikogemus.

Ajakava

 

08.30 | Registreerimine ja Hommikukohv

09.00 | Avasõnad

Moderaator: Inger Lilles-Nestor Sketšid: Hondar Väärtnõu
|

09.05 | Benjamin Pliszak - Kuidas panna turundusautomaatika enda ettevõtte jaoks tööle 24/7?

SALESmanago

40 min + 5 min arutelu

|

09.50 | Aive Hiiepuu ja Kaidi Kandla - uus reaalsus meediatarbimises

PR Concept OÜ |  Inspired Universal McCann OÜ

40 min + 5 min arutelu

10.35 | Kohvipaus

|

11.00 | Kristjan Raude - Turunduse 80/20. Kuuli- ja masukindel turunduskontseptsioon

IMPACT 80/20

40+5 min arutelu

|

11.45 | Meelis Tomson - Blogimine - kuidas saada minimaalse raha eest maksimaalselt palju

Marimell EU

40+5 min arutelu

12.30 | Lõuna - paralleelselt WorkShopid

13.15 | Paneel

“Turundaja vaimne kasv, kuidas hoida fookust ja olla valmis tänaseks päevaks”

|

14.00 | Martin Kirikal- Disainitrendid ja loovlahendid turunduses

Media Station

40+5 min arutelu

|

14.45 | Jana Gashkova - Eesti venelastele turundamise salajane maailm

Paprika OÜ

40+5 min

15.30 | Kohvipaus

|

15.50 |Anne-Liis THeisen - Sotsiaalmeedia parimad praktikad

Öselstuff OÜ

40+5 min arutelu

|

16.30 | Mihkel Kahju - Eesti reklaamikanalid ja meediamaastik: asju, mida turundajale koolis ei õpetata

Blumm GrowtHouse

40+5 min arutelu

17.15 | Lõppsõnad

17.30 | Networking event - parimad praktikad Mektorys

See on osa konverentsist, kus saab esinejatega lähemalt vestelda, luua uusi tutvusi ning vahetada teiste turunduse valdkonna inimestega mõtteid ja kogemusi ning luua uusi kontakte nendega, kes samuti oma võrgustiku väärtuslike suhetega täiendada soovivad. Pakume ka lühikest ülevaadet eduka networkimise eeldustest ning jagame lihtsaid nippe, kuidas networkimine tõeliselt enda kasuks tööle panna.

PILETID

SUURTOETAJAD

TOETAJAD

Turunduskonverents 2019

ASUKOHT 

Vaata turunduskonverentsi tutvustusvideot siit:

Vaata eelmise aasta Turunduskonverentsi pilte siit 🙂

LIITU MEIE UUDISKIRJAGA

12 + 7 =